Inca una si ma duc!

Eh, m-am decis sa mai scriu o postare. Inca una din tara si, mai apoi din Budapesta (cum am zis mai devreme).

Astazi am fost putin prin oras dupa ce m-am echipat corespunzator urmand tiparul vremii din ultimele trei zile (adica ploaie, ploaie si…ploaie) dar am fost dezamagit (ironic vorbind) de vremea super calda si soarele dur. Ma rog, scriu acum pentru ca am tras un cadru (pe digital) care-mi place.

Nu e un cadru super nu stiu ce. Nu e o opera fotografica insa e pe aceasi unda de lungime cu ceea ce voi face eu in urmatoarele zile. Pun imaginea si va dati voi seama :))

Doi calatori nedumeriti pe strazile Clujului

Doi calatori nedumeriti pe strazile Clujului

Mi-a parut foarte amuzanta scena insa, dupa ce-am tras cadrul m-am gandit ca peste doua zile ma voi afla si eu in postura lor si-asa de neplacut o sa fie cand ma voi vedea cu harta in fata si-am sa asociez harta cu una din picturile lui Picasso ori ceva…dar sper sa nu ajung(em) in situatia prezentata mai sus.

Toate faina, m-am tot uitat pe bloguri din romania si vreau sa anunt ca in saptamana ce vine se strang in jud. Hunedoara o tona de bloggeri (cu ocazia unor festivitati care tin de…virsli…nu stiu exact – cum e spre exemplu Gaben). Foarte faini oamenii!

Leave a Reply

