Din Lituania, cu drag!

Iata-ne ajunsi pe tarmuri baltice. Suntem in Lituania, in Nida, la Colonia de Arta organizata aici. Avem la activ doua nopti dormite deja in ”Colonie”. Peste 20 de tineri studenti din vreo 4 tari diferite. Super diversitate, socializare in cel mai profund sens al cuvantului. Adica, ceva de genu, ”na’, socializeaza tu pe engleza mai tare decat pe Facebook”. Ma rog, foarte tare!

Am avut tot felul de workshopuri, in majoritatea despre protectia mediului si greenwashing. A venit si un tip Shaun de prin Vancouver care este un activist convins insa care doreste sa aduca aceasta demonstratie a activistul sau a extremistului in zona de arta vizuala sau, ma rog, in performance-ul deja bine cunoscut.

Am si pedalat o groaza prin ceva rezervatie naturala in cautarea intelegerii ecosistemului si a istoriei (de cele mai multe ori cu tente de protectie a mediului) lituanienilor. Foarte, foarte, foarte tare!

Ma rog, timpul nu-mi prea permite sa scriu prea multe. Acum am chiulit de la un workshop unde toata lumea a inceput sa ”socializeze organizat” condusi de acel tip de care am zis, Shaun (cred ca scriu gresit numele acum insa nu am timp sa-l corectez). Totu’ foarte tare (cum m-am tot repetat)!

 

Prima fotografie din primul meu zbor cu avionul. Din aeroportul din Budapesta catre aeroportul din Riga, Letonia.

Prima fotografie din primul meu zbor cu avionul. Din aeroportul din Budapesta catre aeroportul din Riga, Letonia.

Leave a Reply

