Incepe distractia vizuala

Dupa cum am spus in postarea anterioara (aici), perioada petrecuta in Nida a fost grav ingreunata de programul foarte dur si fara libertate de creatie incat n-am reusit sa editez vreo imagine sau sa fac vreo lucrare. Intors in tara mi-am regasit timpul liber pentru creatie si pentru gandirea ei. Am fost anuntati ca in octombrie vom face o expozitie cu proiectele si/sau lucrarile incepute in Nida la Galeria de Arta a Universitatii de Arta si Design din Cluj. Cu aceasta ocazie am inceput sa lucrez peste proiectele incepute acolo sau chiar sa le continui.

Asa bine ma simt inapoi acasa cu aceasta libertate de creatie d-aici. Niciodata nu-ti dai seama de cat iti este de bine intr-un loc daca nu mergi intr-un altul unde nu-i ok.

Imblanzirea Bestiei - fotomontaj digital - 30/40cm

Imblanzirea Bestiei – fotomontaj digital – 30/40cm

De foarte multa vreme m-am tot gandit la un mod de creatie sau altul. La cum sa-mi exprim ideile si gandurile cat mai personal si/sau original. N-am gasit rezultatul insa calea catre el ma aduce in momentul de fata la fotomontaje. Sper doar sa fie o cale cat de cat corecta… šŸ™‚

 

Leave a Reply

